Over 10 years we help companies reach their financial and branding goals. Engitech is a values-driven technology agency dedicated.

Gallery

Contacts

411 University St, Seattle, USA

engitech@oceanthemes.net

+1 -800-456-478-23

// اخبار
آموزش از طریق همیاری:

در سال گذشته گروه همیاران در مکتب نمونه ریبلد پیشگامان؛ مکتب زندگی و مکتب همکار ریبلد ” لیسه فرزانگان جوان تلاش در تطبیق سیستم آموزشی شاگرد محور اسلامی(ISFL) داشته اند. کار اصلی همیاران در این دو مکتب حمایت از معلمان در تغییر فرهنگ آموزشی مکتب بود. این کارکرد به مفهوم حمایت در لذت بخش کردن یادگیری بیش از 900 دانش آموز و آسان کردن تدریس برای 35 معلم بوده است.

بهار نو، مکاتب نسل فردا، کانون روشنایی و پژوهش نیز مایل به تغییر فرهنگ آموزشی خویش شدند؛ بنابر این ،۶ هفته آموزش برای 65 معلم در 3 دوره و 2 هفته آموزش برای بیش از 13 مدیر، سر معلمان و کارمندان اداری  با عنوان مدیریت مکتب شاگرد محور، ساختن دورنما و ارزش های مکتب از طرف تیم آموزشی ریبلد برگزار شد.

در سال پیش­رو 14 همیار در 5 مکتب کوشش بر این دارند تا یادگیری را برای بیش از 2500 دانش آموز آسان و تدریس را برای معلمان آنان تسهیل کنند. 

بازنگری و ویرایش 44 عنوان کتاب راهنمای تدریس و چاپ بیش از 600 کتاب رهنمای تدریس برای 65 صنف درسی از دیگر مواردی بوده است که برای بهار جدیدآغاز نو” انجام شده است.

// اخبار

گالری