Over 10 years we help companies reach their financial and branding goals. Engitech is a values-driven technology agency dedicated.

Gallery

Contacts

411 University St, Seattle, USA

engitech@oceanthemes.net

+1 -800-456-478-23

ریبلد \\

ما چه می کنیم؟

تخصص ریبلد در ساختن نمونه و الگوهای اولیه آموزشی با بهترین کیفیت عملی است که منجربه نتایج پایدار شود. ما الهام دهنده، خالق  و توسعه دهندۀ تغییرات مثبت در حوزه تعلیم و تربیه، مدیریت و رهبری هستیم. همه این کار ها را به این دلیل  انجام میدهیم که شاهد تغییر مثبت افغانستان برای منفعت تمام مردمان این سرزمین باشیم.

ریبلد تا اکنون دوره‌های متنوعی را توسعه داده است که بیش از سی و پنج نوع آن بر اساس معیار های جهانی مشخصا برای شرکت های تجارتی، ادارات دولتی، نهادهای آموزشی و سازمان های غیر دولتی افغانستان بوده است.

تحقیقات ریبلد اصول تثبیت شده و مؤثر بین المللی روابط را در مدیریت و رهبری مد نظر می گیرد. بر همین اساس همیشه در تلاش است آموزش های پویا، که مناسب شرایط افغانستان است ایجاد کند تا بطور موثر در فرهنگ افغانی تطبیق شود.

چیزی که ما را ممتاز می سازد این است که ما با اعضاء مان کار می کنیم تا آنها را قادر شوند که به نتایج دلخواه خویش برسند.

تفاوت دیگر ما این است که ما به افراد به دلیل اینکه دانش ذهنی کسب کرده‌اند گواهینامه نمی دهیم، بلکه همرای اعضاء مان کار می کنیم تا تغییرات رفتاری حقیقی را در ساحه کاری شان بیاوریم.

ما برای ایجاد تغییرات حقیقی در مسیر منفعت همۀ مردم افغانستان از طرز فکرهای خلاقانه و جدید و بدیع استقبال می کنیم. همراه با شرکای خود به طور مدوام در حال بررسی مواردی هستیم که به آن نیاز داریم تا یاد بگیریم.

:مضامین اساسی ما عبارت اند از

02
رشد هوش عاطفی و هوش اجتماعی

01
مهارت های ارتباط موثر میان فردی

04
صداقت و شفافیت- آن کسی که واقعا هستیم، باشیم.

03
حل تعارضات روزمره برای ایجاد محیط های بهتر و سالم تر